17 מרכזי פיתוח ; 2000 מפתחים ; יותר מ-TB 300 מסונכרנים
מ-4 ימים ל-4 שעות
National Instruments

רקע
National Instruments (NI) הוקמה ב-1976 באוסטין טקסס, ומספקת פתרונות תוכנה וחומרה ליותר מ-35,000 ארגונים בעולם. הטכנולוגיה המתקדמת של NI משמשת מהנדסים ומדענים ברחבי העולם בתכנון מערכות בקרה המאפשרות להם להגדיל ולהאיץ את התפוקה ולהביא לשוק חדשנות באלפי מוצרים.

האתגר
ל-NI כ-2000 מפתחים ב-17 מרכזי פיתוח ברחבי העולם.
החברה הייתה חייבת למצוא פתרון שיסנכרן בין אלפי המפתחים ומרכזי הפיתוח הנמצאים במרחקים גאוגרפיים גדולים, עם מידע בנפח של כ-300TB שהיה צריך לסנכרן - סנכרון שנמשך כ-4 ימים.
בנוסף, החברה נותנת שירות לכ-35,000 גופים שונים, והפיזור של חלקי הארגון ופריסת הלקוחות העצומה הציבה בפני NI אתגר עצום.

הפתרון עם Aspera
ע"י שימוש בתוכנת Aspera ובמהירות הגבוהה שהיא מאפשרת בהעברת מידע על גבי הרשת, מצליחה National Instruments לסנכרן בין 17 מרכזי הפיתוח של החברה ובין אלפי המפתחים' וזאת ב-4 שעות לעומת 4 ימים, וכמובן כתוצאה ישירה מכך, מתן שירות מהיר אמין ויעיל לעשרות אלפי הלקוחות הפרושים ברחבי העולם.

יתרון בלתי מתוכנן שהם קיבלו מ-Aspera התגלה כשהיתה להם קריסה של ה-storasge זמן קצר לאחר יישום Aspera. לפני יישום Aspera שחזור המידע והתאוששות היתה לוקחת 4 ימים ובזכות Aspera הזמן התקצר ל-4 שעות בלבד, או כפי ש-NI הגדירו זאת

"מטר"ש לצל"ש תוך 4 שעות"

“From Zero to Hero in a Heartbeat”

רוצים לשמוע מאיתנו על Aspera?

בעזרת National Instruments Aspera מסנכרנת במהירות 300TB בין 17 מרכזי פיתוח